Klanten werven
Leuk die lijst maar hoe kun je nieuwe klanten werven?
Met de Bezoekersnamenlijst ziet u welke bedrijven en organisaties op uw website hebben gekeken, welke pagina's ze hebben bezocht, waar ze naar op zoek waren, hoe vaak ze op uw website zijn geweest.
Bekijk in onderstaand filmpje hoe je met de wekelijkse bezoekersnamenlijst eenvoudig klanten kunt werven!
Slechts weinig bezoekers (gemiddeld 3% maar vaak nog minder) nemen daadwerkelijk contact op via een website. Door de Bezoekersnamenlijst krijgt u inzicht in het gedrag van de bezoekers op uw website. Aan het aantal bezoeken, de paginakeuze en het aantal bezochte pagina's kunt u afleiden hoe groot de interesse is naar een product of dienst.
Door bestaande relaties, concurrenten en toeleveranciers uit de lijst te filteren, blijven potentiële klanten over. De Bezoekersnamenlijst bevat een directe koppeling naar Linkedin om eenvoudig te achterhalen welke personen er werkzaam zijn bij een bedrijf en wat hun functie is binnen de organisatie. Daarnaast is er ook een link met een directe zoekopdracht naar Google om meer info over het bedrijf dat uw website heeft bezocht te vinden.
U kunt uiteraard ook direct contact opnemen met het bedrijf, maar bedenk wel dat veel bezoekers van websites er van uitgaan dat ze een website anoniem bekijken!
Van online bezoeker naar nieuwe klant:
• ontvang wekelijks de Bezoekersnamenlijst met nieuwe potentiële klanten in PDF en Excel
• analyseer de behoefte van bezoekers via de bezochte bestemmingspagina
• bekijk de interesse via het aantal bezochte pagina’s op uw website
• Zoek het bedrijf op Google en neem contact met werknemers via Linkedin en vervul hun wensen!